poniedziałek, 21 listopada 2016

21.11.2016

Na dobry początek!

Hej! Na początku chciałabym Cię przywitać na moim blogu. Jeśli trafiłaś/eś do mnie to to nie jest przypadek, to przeznaczenie. Teraz tak na poważnie. Nazywam się Asia. Jestem piętnastoletnią dziewczyną, kobietą, która postanowiła zmienić kilka rzeczy w swoim życiu. Ten blog nie jest moim ,,pierwszym razem''. Mam już za sobą kilka nieudanych prób, gdzie zaczynało się wszystko pięknie ale z czasem zaczęło brakować mi pomysłów, czasu a nawet chęci. Moglibyście teraz zapytać, to czemu znów chcesz to robić? Teraz nie będzie Ci brakować pomysłów, czasu itd? Otóż ten blog, który postanowiłam założyć będzie inny niż do tej pory. Wszystko wcześniej pisałam anonimowo. Czemu? Po prostu bałam się. Bałam się co powiedzą inni, moi znajomi, przyjaciele, rodzina.


O czym będę pisała?

Uważam, że cały ten świat blogowania jest inny niż do tej pory był. Zaczął zanikać. Ludziom nie chce się czytać(mówię tu o większej części) tylko wolą włączyć youtube i oglądać przeróżne filmiki. Sama lubię to robić w wolnych chwilach jak pewnie większość, ale nie przesadzajmy z tym. Nawiązując do tego, o czym będę pisała? Otóż... o wszystkim, co mi tylko przyjdzie do głowy. No z wyjątkiem mody, bo nie znam się na tym i nie zamierzam zasypywać was zdjęciami z pokoju w ,,roboczych'' ubraniach. A poza tym jest maasaaa blogów o tematyce modowej, gdzie dziewczyny znają się na tym i mają jakieś doświadczenie w tym kierunku. Ja chciałabym zrobić coś innego. Taką jakby ,,grupę'' gdzie każdy może się wypowiedzieć. Gdzie nie tylko ja piszę do was, ale również wy do mnie. By móc pomagać sobie nawzajem. Jeszcze pracuje dokładnie nad tym jakby to miało wyglądać ale od czegoś trzeba zacząć. Jeszcze trochę muszę popracować nad całym tym wyglądem, aż będę z niego zadowolona. Jeśli mielibyście jakieś pomysły na posty, czy uwagi możecie śmiało napisać, ale na dole w komentarzu albo prywatnie. Na pewno wszystko wezmę pod uwagę.

Myślę, że to wszystko co chciałam wam jak na razie przekazać. Na pewno zrobię za niedługo któryś z kolei post ,,o mnie'' (co za skromność by pisać cały czas osobie xd) byście mogli mnie lepiej poznać itd. Ale to wszystko po kolei, małymi kroczkami. Jak to mówią ,,Nie od razu Rzym zbudowano''. Na razie pierwsze ,,lody przełamane'' w tym kierunku zobaczymy co dalej.
To wszystko ja na razie, do następnego razu. 

4 komentarze:

  1. Hej fajnie piszesz. Jeśli chciałabyś coś zmienić to zmień własne podejście do siebie nwm co wgl chciałabyś zmienić ale wiem ze często ze zmian nic dobrego nie wychodzi zapraszam do mnie sweetsorrow.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej fajnie piszesz. Jeśli chciałabyś coś zmienić to zmień własne podejście do siebie nwm co wgl chciałabyś zmienić ale wiem ze często ze zmian nic dobrego nie wychodzi zapraszam do mnie sweetsorrow.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem! :)
    Wydaje mi się, że pisanie pod swoim imieniem jest dużo lepsze, bardziej motywuje do dalszej pracy. Mimo to myślę, że Cię rozumiem, ponieważ jeden z moich początkowych blogów również pisałam pod postacią anonimową. Twój pomysł na prowadzenie tego bloga jest dość niekonwencjonalny i bardzo mi się podoba. To pokazuje jak wspaniałą osobą jesteś myśląc o innych. Faktycznie blogosfera uległa kolosalnej zmianie, nawet zauważyłam, że większość osób "udaje", że czyta jakiś wpis i daje nam komentarze. W rzeczywistości przeleciała tylko wzrokiem. Z całego serca chciałabym Ci życzyć powodzenia w blogowaniu! :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o "czytanie" blogów. Większość ich poprostu nie czyta, a ja lubię zagłębić się w temat i poczytac kto ma co do powiedzenia :)
    Życzę powodzenia w blogowanie i wytrwałości :)

    fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń